مهاجرت گرندلند

واتس آپ : 0017788624400

خرید و یا ایجاد بیزنس (ICT یا IMP)

یکی از راه هایی که سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان برای مهاجرت به کانادا انتخاب می کنند، انتقال و راه اندازی شرکت های تولیدی، کارخانه ها یا خدمات خود به کانادا است. این برای آنها دو هدف ایجاد می کند. اول، آنها می توانند تجارت خود را در سراسر جهان گسترش دهند و دوم به خود و خانواده هایشان روابط عمومی و در نتیجه شهروندی کانادا هدیه دهند. با توجه به این موضوع، با داشتن دانش مربوطه ، خدمات مهاجرت گرند لند می تواند با ارائه هوشمندانه ترین مشاوره، یافتن بهترین مکان برای کسب و کار، برنامه ریزی کسب و کار بر اساس استانداردهای کانادا به شما کمک کند تا به هدف خود برسید. یک تجارت قوی و سودمند در اینجا در کانادا. همچنین ما می توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کاری را مطابق با حرفه و مهارت های خود خریداری کنید. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای انتقال بینا شرکتی کارمندان ( Intra-Company Transfer) یا ICT:
اتباع خارجی که به طور موقت برای شرکت مادر، شعب شرکت‌های فرعی یا وابسته در کانادا مشغول به کار هستند، می توانند واجد شرایط گرفتن مجوز کار در کانادا باشند.
دو نکته مهم در مورد برنامه ICT باید مورد توجه قرار گیرد.

۱. ویزای کار انتقال بینا شرکتی کانادا ICT معاف از مجوز ارزیابی تاثیر بازار کانادا یا همان مجوز LMIA است.
این شرکت ها برای انتقال کارمندان واجد شرایط نیازی به بررسی این موضوع ندارند که آیا استخدام این افراد تاثیری خنثی یا مثبت بر بازار کار کانادا خواهد داشت.
۲.ماهیت و نوع کار متقاضی در کانادا باید “مدیریتی، اجرایی یا شامل دانش تخصصی” باشد.

  • مدیران ارشد (Senior Manager): مدیرانی که همه یا بخشی از شرکت را مدیریت می کند و بر کار سایر مدیران و کارمندان متخصص نظارت و کنترل دارد.
  • مدیران عملیاتی: مدیرانی که عملکرد خاصی را برای دستیابی به اهداف شرکت مدیریت می کنند، اما لزوماً کارکنان را مدیریت نمی کنند.
  • مدیران اجرایی (Executive): مدیرانی که مدیریت شرکت یا بخش عمده‌ای از آن را به عهده داشته باشد.
  • نیروی کار متخصص (Specialized Knowledge): کارمندانی که دارای دانش تخصصی در مورد محصولات یا خدمات شرکت هستند یا در حوزه فرآیندها و روال‌های سازمان، تخصص و دانش بالایی دارند.
شرایط لازم:
  • در حال حاضر در یک شرکت چند ملیتی خارجی (MNC) که به دنبال انتقال کارمندان خارجی به کانادا است، مشغول به کار باشید.
  • انتقال به شرکت کانادایی که شعبه مادر، شرکت تابعه یا وابسته به آن دارای کارفرمای خارجی در کانادا است.
  • در یک شرکت قانونی و مستمر در کانادا مشغول به کار شوید و با تمام شرایط ورود موقت به کانادا مطابقت داشته باشید.
  • حداقل یک سال مداوم (در سه سال گذشته) به صورت تمام وقت در سمت های ذکر شده کار کرده باشید که با سمت مورد نیاز در کانادا مطابقت داشته باشد.
اداره مهاجرت برای کارمندانی که یک سال به صورت مداوم کار نکرده اند، دو مورد را در نظر گرفته است:
  • مقایسه تعداد سال‌هایی که کارمندان پاره‌ وقت برای شرکت‌های چندملیتی خارجی کار کرده اند با سمتی که آن‌ها در کانادا خواهند داشت.
  • کار در شرکت تجاری یا وابسته ای که اخیرا با شرکت‌های چندملیتی خارجی ادغام شده است و اگر کارمندی حداقل یک سال در یکی از شرکت‌های وابسته به شرکت جدید، در سه سال گذشته کار کرده باشد، معیار اشتغال “یک ساله” می‌تواند نادیده گرفته شود.

نکته:
شرکت جدیدی که از ادغام چند شرکت خارجی ایجاد شده است، مسئول گرفتن مجوز کار ICT است تا نشان دهد که منافع، تعهدات، دارایی‌ها، و مسئولیت‌های شرکت اصلی را در نظر گرفته و همچنان مطابق با همان نوع کسب‌وکار عمل می‌کند.

شرکت های واجد شرایط برای برنامه ICT :
  • این شرکت ها باید کارمندان را با هدف ایجاد یک کسب‌وکار جدید در این کشور به کانادا انتقال دهند
  • قادر به اثبات ظرفیت خود برای استقرار خود در کانادا باشند.
  • توانایی مالی برای پشتیبانی مالی از هزینه‌های اولیه سازمان، از جمله غرامت کارمندان را داشته باشند.
  • تدوین برنامه ای جامع برای کسب‌وکار که مشخص کند سازمان چگونه به استخدام افراد در کانادا و انجام کسب‌وکار در کانادا می‌پردازد.
  • داشتن مکانی ثابت برای راه‌اندازی کسب و کار.
  • متناسب بودن ظرفیت و اندازه شرکت برای پشتیبانی از فرآیند انتقال کارمندان به کانادا.

نکته:

در صورت داشتن تمام موارد ذکر شده، متقاضیان مجوز کار ICT، مجوز کار موقت یک ساله دریافت خواهند کرد. در صورتی که برنامه استارت آپ مطابق با شرایط یک نهاد کانادایی باشد، می تواند به فعالیت خود در کانادا ادامه دهد و مجوزهای مورد نیاز را تمدید کند.

// گالری //

گالری تصاویر موسسه مهاجرتی گرند لند

// تماس با ما //

فرم تماس و دریافت مشاوره با تیم مجرب گرند لند

// اخبار و مقالات //

آخرین اطلاع رسانی ها و مقالات گرند لند